UTHPC - ETAIS iseteeninduse login võib olla takistatud - parandamisega tegeletakse; ETAIS self-service login may not work - fix on the way – Incident details

ETAIS iseteeninduse login võib olla takistatud - parandamisega tegeletakse; ETAIS self-service login may not work - fix on the way

Resolved
Partial outage
Started 4 months agoLasted about 22 hours

Affected

minu.etais.ee

Operational from 9:01 AM to 6:54 AM

Updates
  • Resolved
    Resolved

    This incident has been resolved. The technical issue of TAAT is resolved and login to minu.etais.ee is possible again.

  • Investigating
    Investigating

    Teade akadeemilisele kasutajale

     

    ETAIS iseteeninduskeskkonda (minu.etais.ee) sisselogimisel võib esineda tõrkeid. Kasutajad, kes kasutavad oma ülikooli autentimismeetodi (nt. auth.ut.ee) iseteenindusesse sisselogimiseks, võivad saada vastuseks veateate “Metaandmeid ei leitud”. Tegemist on TAAT ehk Eesti haridus- ja teadusasutustevahelise autentimise ja autoriseerimise taristu (https://taat.edu.ee/main/) tehnilise probleemiga, mille lahendamisega hetkel aktiivselt tegeletakse. Juhul, kui Teil on kiireloomuline vajadus minu.etais.ee keskkonda pääsemiseks, palun saatke e-mail support@puhuri.io.

     

    Teavitame, kui tehniline tõrge on lahendatud.

     

    Tervitades,

     

    ETAIS tehnilise toe meeskond

    __________________________________________________________________________

     

    Notice to Academic Users,

     

    Login into the ETAIS self-service environment (minu.etais.ee) may not be possible at the time. Users who use their university authentication method to log in to self-service may receive an error message “Metaandmeid ei leitud” (eng “Metadata not found”). It is a technical problem of TAAT -  the authentication and authorization infrastructure (https://taat.edu.ee/main/). The team is currently working on fix. If you have an urgent need to access the minu.etais.ee environment, please send an e-mail to support@puhuri.io.

     

    We will let you know as the technical problem is resolved.

     

    Best regards,

     

    ETAIS Technical Support Team